Noyabrın 30-da ilk dəfə olaraq Vəkillər Kollegiyasının Rəyasət Heyətinin səyyar iclası keçirilmişdir.
Yaxın günlərdə təmiri başa çatmış və yeni istifadəyə verilmiş Bakı şəhəri 14 saylı Vəkil Bürosunda keçirilən iclası giriş sözü ilə açan Kollegiyanın sədri Anar Bağırov “Azərbaycan Respublikasında vəkilliyin inkişafı ilə bağlı əlavə tədbirlər haqqında” Azərbaycan Respublikasının Prezidentinin 22.02.2018-ci il tarixli Sərəncamının tarixi əhəmiyyəti, onun Azərbaycan vəkilliyinin inkişafına verdiyi təkan və sənədin bu gün Azərbaycan vəkilliyinin intibahındakı rolu barədə fikirlərini bölüşmüş, hazırda Vəkillər Kollegiyasının regional mərkəzlərinin, eləcə də fəaliyyətdə olan vəkil bürolarının təmiri və istifadəyə verilməsi üzrə aparılan işlər, yaxın günlərdə ASAN xidmət mərkəzlərində açılması gözlənilən vəkil bürolarının təşkili üzrə vəziyyət, o cümlədən dekabrın 23-də keçiriləcək vəkilliyə qəbul üzrə ixtisas imtahanlarının yazılı test mərhələsinin təşkili, sənəd qəbulu prosesinin hazırki vəziyyəti və digər məsələlər barədə iclas iştirakçılarına məlumat vermişdir.
İclasda Vəkillər Kollegiyası Rəyasət Heyətinin aparatı yanında “Mübahisələrin alternativ həlli üzrə Komitə”nin yaradılması məsələsinə baxılmış, qeyd olunan məsələ ilə bağlı müsbət qərar qəbul edilmiş, təşkil olunacaq Komitəyə Vəkillər Kollegiyasının üzvü Ruslan Mirzəyevin rəhbərlik etməsi qərara alınmışdır.
Bundan başqa, yeni vəkil qurumlarının təsis edilməsi ilə bağlı qərarlar qəbul olunmuşdur. Belə ki, Bakı şəhərində fəaliyyət göstərəcək “Fem Partners”, “Kredo”, “Verdikt” vəkil büroları, Bakı şəhəri 24 saylı vəkil bürosu, o cümlədən İmişli rayon vəkil bürosunun təsis olunması barədə məsələlərə baxılmış və bu müraciətlərlə əlaqədar Rəyasət Heyəti tərəfindən müsbət qərarlar qəbul olunmuşdur.
Eyni zamanda, başqa vəkil qurumuna keçmək və vəkilliyə qəbul üzrə müraciətlərə baxılmış, bir sıra vəkillərin mükafatlandırılması, habelə növbəti ildən tətbiq olunması gözlənilən order markasının vahidinin qiymətinin 10 manat müəyyən edilməsi haqqında qərarlar qəbul olunmuşdur.